Regulamin

ważne od 25.5.2018 r.

Operator

DriveNet s.r.o.
REGON: 037 10 726
NIP: CZ 037 10 726

Jeronýmova 62/24
Liberec, 460 07
Czech republic

Postanowienia ogólne

Aby dokonać zakupu, należy zaakceptować niniejsze warunki na portalu czeszki.pl (dalej "portal"). Odwiedzający portal potwierdza swoją zgodę na te warunki, klikając przycisk „dokończ zamówienie”, stając się tym samym „klientem”.

Dane osobowe

Operator portalu zobowiązuje się do przestrzegania ochrony danych osobowych w zakresie uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do wypełnionych informacji rejestracyjnych (z wyjątkiem wykorzystania w sytuacjach wynikających z konieczności dystrybucji towarów). Dane kontaktowe i do faktur są przetwarzane wyłącznie w celu dystrybucji zamówionego towaru. Adres e-mail posłuży do komunikacji z klientem w przypadku zakupu towaru lub może służyć do celów marketingowych operatora. Użytkownik ma prawo do odmowy. Informuje o tym operatora pocztą elektroniczną na adresie info@czeszki.pl wysłaną z adresu e-mail, na który nie chce otrzymywać wiadomości promocyjnych. Operator wyklucza go z listy adresatów otrzymujących te e-maile.

Zakupy

Odwiedzający portal może w prosty sposób złożyć wiążące zamówienie (wybierając towar, umieszczając go w „koszyku” i kompletując zamówienie). Operator portalu może wówczas skontaktować się z nim w sprawie terminu dostawy, podsumowania ceny i wezwania do zapłaty. W przypadku zakupu z płatnością „za pobraniem” klient uiszcza cenę towaru oraz opłatę pocztową przy odbiorze przesyłki. Cała aktywność e-shopu podlega odpowiednim przepisom prawa Republiki Czeskiej.

Zwrot towaru

Jeśli użytkownik kupuje towar na portalu czeszki.pl, zgodnie z prawem obowiązuje go 14 dniowy termin z możliwością zwrotu towaru bez podania przyczyny. Jeśli klient tak zdecyduje, zgłasza to e-mailem na info@czeszki.pl. Jak tylko towar zostanie dostarczony, kwota pieniężna odpowiadająca cenie zwracanego zamówienia zostanie natychmiast przesłana przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt zwrotu towaru pokrywa klient. W przypadku wymiany towaru klient może zostać obciążony kosztami nowej wysyłki towaru. Towar nie podlega zwrotowi w przypadku zakupu towaru na indywidualne zamówienie, wykonanego zgodnie z życzeniem klienta. Takie towary uważane są za przedmiot sztuki, nieodwracalne do swojej pierwotnej formy i ulegają dewaluacji z punktu widzenia innych klientów. Są to na przykład towary batikowe, z nadrukiem lub w inny sposób modyfikowane.

Warunki zwrotu towaru

W przypadku skorzystania z możliwości zwrotu towaru należy spełnić następujące warunki:
  1. towar nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń
  2. towar musi być kompletny w momencie dostarczenia do klienta
  3. nie może brakować dowodu zakupu
W przypadku niespełnienia tych warunków operator nie będzie mógł akceptować odstąpienia od umowy, a towar zostanie odesłany na koszt klienta.

Rozmiary i kolory asortymentu

Operator zastrzega sobie prawo do zaoferowania klientowi innego towaru lub anulowania zamówienia w przypadku niedostępności wybranych wariantów towarów. W takim przypadku do klienta nie zostanie wysłane wezwanie do zapłaty lub wpłacona kwota zostanie zwrócona przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.

Termin wysyłki towaru

Termin dostawy podany przy dostępności towaru jest jedynie orientacyjny i dlatego nie jest wiążący. W przypadku opóźnienia operator informuje o tym klienta drogą mailową na adres podany w zamówieniu. Może tak być szczególnie przy zamówieniach towaru indywidualnie dostosowanych do klienta.

Rozstrzyganie sporów i niedotrzymanie warunków

W przypadku rozstrzygania sporów dotyczących wyroku decydują obowiązujące przepisy prawa Republiki Czeskiej. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków operator portalu zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy kupna lub anulowanie rejestracji danego użytkownika (zawsze wraz z rozliczeniem środków i wyjaśnieniem przyczyny).

Prawa i obowiązki klienta

Użytkownik zobowiązuje się, że nie będzie celowo uszkadzać portalu ani podejmować podobnych prób na szkodę operatora.